Skutečně musí utilitní společnosti více komunikovat se svými zákazníky?
Rubrika: Firemní zpravodajství
Utility prožívají strukturální krizi demokratizace energetiky a dosavadní reakce se nesla spíše v duchu „počkat a pak se uvidí“. Bude to stačit?
Celý článek (autor: Michael Has, manažer pro ulitity, Accenture Central Europe B.V., org.sl) je ke stažení v náhledovém formátu zde. Předplatné časopisu All for Power je možné zde. V elektronické podobě je možné si časopis prohlédnout zde.
Do the utility companies really have to communicate more with their customers?
Utility companies are experiencing a structural crisis as part of liberalization of energy policies and the reactions up to now were more in the spirit of "let’s wait, and then we'll see." Will it be enough?
Действительно коммунальные предприятия должны больше общаться со своими клиентами?
Службы переживают структурный кризис демократизации энергетики и до сих пор наиболее частая реакция была - подождем, а потом увидим Будет ли это достаточно?
Autor
Související články
- Odsíření a odprášení kotlů K14, K13, K12 elektrárny Třebovice – popis technologie (7.10.2015)
- Elektrárnu Třebovice řídí systém DNA (5.10.2015)
- „Veolia byla v Čechách vnímána jako vodohospodářská společnost. Dnes už máme tři rovnocenné divize,“... (25.9.2015)
- „Investiční náklady na ekologizaci kotlů v Elektrárně Třebovice přesahují dvě miliardy korun,“... (25.9.2015)
- „OZE ani jaderná elektrárna kogenerační výrobu nahradit nemůžou, protože nemají synergické efekty s teplem,“... (24.9.2015)
- Vyšlo čtvrté číslo All for Power v letošním roce (22.9.2015)
- Ralf Güldner - prezident Německého atomového fóra: „Jako německý občan jsem zvědavý, jak bude udržena stabilita elektrických sítí“ (6.8.2015)
- Je pro utilitní společnosti „spirála smrti“ nevyhnutelná? (8.7.2015)