Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Firemní zpravodajství    Skutečně musí utilitní společnosti více komunikovat se svými zákazníky?

Skutečně musí utilitní společnosti více komunikovat se svými zákazníky?

Publikováno: 1.12.2015
Rubrika: Firemní zpravodajství

Utility prožívají strukturální krizi demokratizace energetiky a dosavadní reakce se nesla spíše v duchu „počkat a pak se uvidí“. Bude to stačit?

Celý článek (autor: Michael Has, manažer pro ulitity, Accenture Central Europe B.V., org.sl) je ke stažení v náhledovém formátu zde. Předplatné časopisu All for Power je možné zde. V elektronické podobě je možné si časopis prohlédnout zde.

Do the utility companies really have to communicate more with their customers?

Utility companies are experiencing a structural crisis as part of liberalization of energy policies and the reactions up to now were more in the spirit of "let’s wait, and then we'll see." Will it be enough?

Действительно коммунальные предприятия должны больше общаться со своими клиентами?

Службы переживают структурный кризис демократизации энергетики и до сих пор наиболее частая реакция была - подождем, а потом увидим Будет ли это достаточно?

Publikace v oboru energetiky, strojírenství a stavebnictví k prodeji
 

Autor

Související články


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Chladicí věž s přirozeným tahem pro nový paroplynový zdroj 840 MWe v Elektrárně Počerady (55x)
Na jaře letošního roku začala v Elektrárně Počerady výstavba nové chladicí věže s přirozeným tahem, výšky 128,32 m. Tato...
Kabex: Stánek se Shushi barem, anketa o Fukušimě (55x)
Bohumil Svoboda, ředitel divize Jaderná energetika firmy Kabex, přišel do TV studia na veletrhu Electron 2011 v Praze ří...
Americký jaderný dozor udělil licenci reaktoru AP1000 od Westinghouse (52x)
Společnost Westinghouse Electric Company získala od americké komise pro regulaci jaderných zdrojů pro svůj tlakovodní re...