Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Tiskové zprávy    Přednáška Martina Záklasníka na téma E.ON Lovebrand v prostorách VŠE

Přednáška Martina Záklasníka na téma E.ON Lovebrand v prostorách VŠE

Publikováno: 24.4.2018, Aktualizováno: 13.9.2018 12:15
Rubrika: Tiskové zprávy

Martin Záklasník, předseda představenstva energetické společnosti E.ON, představil v pondělí 16. dubna na Fakultě mezinárodních vztahů před zaplněnou aulou studentům VŠE, dalším akademickým pracovníkům i absolventům v rámci bloku Světová ekonomika svou představu a vizi společnosti E.ON jako tzv. Lovebrand. Po úvodní přednášce následovala diskuze s přítomnými studenty na témata spojená nejen s toutu problematikou, ale i dalšími zajímavostmi z oblasti energetiky a ekonomiky.

Martin Záklasník studoval ekonomii na univerzitách v Praze a ve Vídni a naposledy působil jako vedoucí B2B marketingu a prodeje významným zákazníkům společnosti T-Mobile v Praze. Do roku 2008 pracoval na různých manažerských pozicích v Berlíně.

Hlavní aktivity energetické společnosti E.ON spočívají v České republice v prodeji a dodávkách elektřiny a plynu, především na jihu Čech, Moravy a Vysočině.  Společnost má v současné době necelých 1,5 milionu zákazníků a zaměstnává zhruba 2 400 lidí.

Publikace v oboru energetiky, strojírenství a stavebnictví k prodeji
 

Autor


Fotogalerie
E.ON Lovebrand E.ON Lovebrand Martin Záklasník

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Vyjádření k předběžnému hodnocení nabídky Konsorcia MIR.1200 investorem (98x)
Hodnocení naší nabídky na dostavbu JE Temelín, které jsme dnes obdrželi od společnosti ČEZ, vnímáme jako předběžné. Nyní...
Důlní výztuže z ArcelorMittal Ostrava se nově uplatňují v Jižní Americe a jižní Africe při výstavbě tunelů nebo těžbě zlata a diamantů Důlní výztuže z ArcelorMittal Ostrava se nově uplatňují v Jižní Americe a jižní Africe při výstavbě tunelů nebo těžbě zlata a diamantů (80x)
Vzhledem ke složité situaci v důlním průmyslu, kdy nízká cena uhlí způsobuje celosvětové snižování těžby, hledá ArcelorM...
Na 61. Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně představila huť Liberty Ostrava nový výrobek s vyšší přidanou hodnotou, který posílí její konkurenceschopnost na zahraničích trzíchNa 61. Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně představila huť Liberty Ostrava nový výrobek s vyšší přidanou hodnotou, který posílí její konkurenceschopnost na zahraničích trzích (49x)
Liberty Ostrava představila nový typ důlní výztuže, který po téměř ročním vývoji uvedla na trh. Výztuž má specifický tva...