Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Lidé-Věci-Události    Grayling se mění: český manažer ve vedení firmy a nové logo

Grayling se mění: český manažer ve vedení firmy a nové logo

Publikováno: 30.9.2013
Rubrika: Lidé-Věci-Události

Regionální ředitel Jan Šimůnek byl jmenován do správní rady globální komunikační společnosti Grayling. Zároveň se rozšířila oblast jeho působnosti. Jako regionální ředitel je kromě poboček společnosti Grayling ve dvanácti zemích střední a východní Evropy nově zodpovědný i za Rusko a země SNS.

Grayling má v regionu, který nyní Jan Šimůnek řídí, přes 150 klientů. Mezi nimi jsou nadnárodní společnosti jako Google, Visa, British Airways, GE, IBM, SES Astra, DHL, Facebook, eBay, Kapsch, Hilton, Discovery, Sony, PokerStars nebo Mars.

„Mým cílem je nadále posilovat naší přední pozici v regionu, kterou budujeme již přes dvacet let, a zároveň nabízet velmi kvalitní poradenské služby v oblasti integrovaných komunikačních kampaní ve všech našich pobočkách. Chceme se také více zaměřit na regionální strategické poradenství, které zastřešuje jak aktivity public relations, tak public affairs, včetně využití nových médií,” uvedl regionální ředitel Graylingu Jan Šimůnek.

Jan Šimůnek působí ve společnosti Grayling od roku 1996, kdy nastoupil do pobočky v České republice. Během posledních devíti let zastával vedoucí pozice v několika zemích střední a východní Evropy včetně Rumunska, Turecka a Bulharska.

Nové logo a nová strategie firmy

Grayling, patřící mezi přední komunikační agentury v oblasti korporátní komunikace, public relations a public affairs, prošel vedle personálních změn také podstatnou změnou image. Společnost změnila logo, sjednotila názvy poboček po celém světě včetně USA a Kanady a oznámila nové priority ve své obchodní strategii.

Nová identita značky je pohyblivá, dynamická, vyjadřující neustálou změnu v dnešním světě procházejícím překotným technologickým vývojem. Její design odráží novou strategii firmy. Grayling se bude více soustředit na využívání datové analýzy a technologicky inovativních řešení.

„Komunikační byznys se stal technologickým byznysem,“ dodal globální CEO Graylingu Pete Pedersen. „Úspěšné firmy budoucnosti budou umět dokonale využít velká data a vytáhnout z nich informace, které klientům zajistí strategii, jež je dostane na vrchol. My takovou firmu budujeme už dnes.“

GRAYLING

Grayling je globální komunikační agentura, kterou tvoří 53 kanceláří v 26 zemích a více než 1 000 zaměstnanců s dlouholetými zkušenostmi v oblasti PR, PA, vztahů s investory, digitální sféry a pořádání akcí, stejně jako hluboké znalosti z řady odvětví. Více informací o společnosti najdete na www.grayling.com.

V České republice patří Grayling k předním poradenským společnostem v oboru Public Relations a Public Affairs. Česká pobočka byla otevřena v roce 1993 a zůstává jednou z mála firem, které zajišťují kompletní portfolio konzultantských služeb s využitím mezinárodních zkušeností tak, aby nabízená řešení co nejlépe vyhovovala místnímu trhu. Více informací o společnosti naleznete na www.grayling.cz.

Publikace v oboru energetiky, strojírenství a stavebnictví k prodeji
 

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

VI. Mezinárodní energetické regulační fórum (65x)
Další, tentokrát již VI. Mezinárodní energetické regulační fórum proběhne 25. března 2010 Grand Hotel Bohemia, Králodvor...
Michal Enžl: Do energetiky se tlačí i firmy, které nemají s tímto oborem žádné zkušenosti (53x)
Do energetiky se tlačí i firmy, které nemají s tímto oborem žádné zkušenosti. I na toto téma hovořili s Michalem Enžlem ...
Kabex: Stánek se Shushi barem, anketa o Fukušimě (53x)
Bohumil Svoboda, ředitel divize Jaderná energetika firmy Kabex, přišel do TV studia na veletrhu Electron 2011 v Praze ří...